همشهری‌آنلاین: در جلسه هیئت دولت به ریاست دکتر روحانی با اختصاص ۵۰۰ میلیون دلار به وزارت نیرو برای اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاها موافقت شد.

هیئت دولت

پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت: در جلسه هیئت دولت به ریاست دکتر روحانی گزارش وزارتخانه‌های صنعت معدن وتجارت و تعاون کار و رفاه اجتماعی در خصوص وضعیت واحدهای تولیدی، تولیدات صنعتی و معدنی و صادرات غیر نفتی بررسی شد.

همچنین هیئت وزیران با اختصاص 500 میلیون دلار به وزارت نیرو از محل منابع صندوق توسعه ملی به صورت تسهیلات با نرخ متعارف نظام نامه آن صندوق برای اجرای طرحهای آبرسانی به روستاها با اولویت طرحهایی که در سال‌های 1394 و1395 به بهره برداری می رسند موافقت کرد.

تعیین کشورهای دارای شرایط ویژه برای پرداخت فوق العاده اشتغال خارج از کشور از دیگر مصوبات جلسه امروز هیئت دولت بود. با تصویب دولت همچنین اساسنامه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی اصلاح گردید.

هیئت وزیران همچنین وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات را مکلف کرد بابت فعالیت‌های ارائه خدمات پستی مخابراتی، فناوری اطلاعات و صدور مجوز ایجاد شبکه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، مبالغی به عنوان حق الامتیاز و حق السهم دولت و جریمه قانونی جبران عدم انجام تعهدات وصول وبه حساب خزانه داری کل کشور واریز كند.

کد خبر 311522

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha